divendres, 5 de gener del 2018

Maria del Mar Bonet al Mercat

«Jo sempre li he donat molta importància a la música tradicional. En els meus primers anys a Barcelona vaig recollir molt material. Era una habitual del Mercat de Sant Antoni i tinc una col·lecció fantàstica. Per a mi la música tradicional és una base, però no busco fer la música tal com la trobo en els cançoners, sinó recrear-la des del respecte i fer una altra cosa personal. Cohen deia que el seu llibre bàsic era la Bíblia; la meva Bíblia és el Cançoner del Pare Ginard, que no té música però conté més de mil lletres populars.»

Maria del Mar Bonet, un altre habitual del Mercat Dominical Sant Antoni... ens ho explicava en una entrevista de Miquel Jurado publicada a El País el 26 d'abril.




[ Publicat a Facebook el 30-10-2017 ]

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada