divendres, 5 de gener del 2018

Miqui Otero al Mercat

"... el mercat de Sant Antoni és els diumenges el mercat dels llibres, per exemple... tota la meva biblioteca personal surt d'allà... i crec que influeix molt també en la meva manera d'escriure perquè és una mena d'educació autodidacta molt boja que permetia l'assaig i l'error perquè els llibres valen realment, encara ara molts d'ells, tres euros, quatre euros... et permetia equivocar-te, et permetia descobrir coses molt diferents... i el Mercat de Sant Antoni que jo hi he anat tota la vida... primer a canviar cromos i desprès a comprar Erik Castells i Asterix, desprès a interessar-me per les novel·les curtes i desprès a llegir les grans novel·les que m'han marcat... totes elles comprades al Mercat de Sant Antoni... doncs m'han marcat absolutament..."

Fragment del programa Nit a la Terra​ on l'escriptor Miqui Otero ens explica la seva experiència al Mercat Dominical Sant Antoni​.




[ Publicat a Facebook el 25-09-2017 ]

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada