dimecres, 27 de desembre del 2017

Joaquim Molas al Mercat

«... Aquesta formació d’adolescent, la vaig completar seguint una vella tradició familiar, la d’anar cada diumenge al mercat de Sant Antoni i remenar entre els llibres fora de circuit. Rars, o no. Segons el meu pare, el meu avi ja hi anava quan les parades eren al Paral·lel, el meu avi l’hi havia dut, a ell, aquest a m’hi va dur a mi, jo hi vaig dur el meu germà, i aquest els seus fills. Al mercat, vaig comprar les ‘meves’ primeres revistes i els ‘meus’ primers llibres. Números antics de Chicos i Flechas y Pelayos. O novel·les del Coyote. I d’Edgar Wallace».

Així recordava la tradició familiar i les seves visites al Mercat Dominical Sant Antoni, Joaquim Molas, un dels grans professors i estudiosos de la literatura catalana contemporània.

Enric Bou i Jordi Cerdà van escriure dos articles recordant la seva figura amb motiu de la inauguració de l’exposició ‘Enemic de Gàbies. Joaquim Molas i les avantguardes’, al Palau Robert i que podreu visitar fins al 27 d’agost.



http://palaurobert.gencat.cat/ca/exposicions/historic/historicSala4/page/molas/


[ Publicat a Facebook el 08-06-2017 ]


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada