dilluns, 18 de desembre del 2017

Jaume Figueres al Mercat

«El Mercat de Sant Antoni i les seves parades de segona mà són un dels espais més emblemàtics d'aquest barri de Barcelona, i lògicament Jaume Figueras el freqüentava: “A part d'acompanyar-hi la meva mare a comprar, m'hi passava els diumenges al matí perquè hi havia moltes parades que venien programes de cinema. Cada setmana arribava una nova remesa d'estrenes, i jo els col·leccionava –tot i que no vaig tenir la voluntat de guardar-los molt temps– i hi feia les meves fitxes. Ara encara s'hi poden trobar revistes de cine antigues.”»

Jaume Figueres veí del barri de Sant Antoni i brillant cronista cinematogràfic (premi Nacional de Periodisme Cultural) explicava la seva entranyable relació amb el Mercat Dominical Sant Antoni en una entrevista publicada el 23 d'agost de 2013 al diari El Punt Avui. Llegiu-la aquí.



[ Publicat a Facebook el 02-02-2017 ]

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada