dimecres, 5 de setembre del 2018

Aniversari de Joaquim Molas

"Altrament, per omplir els matins de diumenge, solia recórrer, una per una, les velles parades del mercat de sant Antoni, que el meu avi havia descobert al meu pare i que aquest m'havia descobert a mi perquè jo, al meu torn, les descobrís al meu germà. A vegades, perseguint un autor, un títol remarcat a les classes de l'institut. D'altres, intentant d'ampliar la llista dels que tenia, ja, a casa. I d'altres, en fi, intentant d'obrir-ne de noves, que podien desembocar en troballes decisives. O, al contrari, en fracassos sonats."

Font: UOC




Tal dia com avui, l'any 1930, naixia Joaquim Molas escriptor, historiador i assidu del nostre Mercat Dominical de Sant Antoni. Des d'aquesta pàgina li volem retre un homenatge, el dia del seu aniversari, a aquest gran Amic.

Recuperem per aquesta ocasió un parell de vídeos.  El primer és un audiovisual de l'exposició "Enemic de gàbies. Joaquim Molas i les avantguardes" que es va poder veure l'any passat (2017) al Palau Robert:



El segon vídeo és l'entrevista que el Terenci Moix li va fer a Joaquim Molas l'11 de novembre de 1981 al seu programa 'Terenci a la fresca' emès a TVE Catalunya:



Esperem que els gaudiu d'allò més!

Podeu participar amb els Amics del Mercat Dominical de Sant Antoni enviant les vostres col·laboracions a: amicsdeldominical@gmail.com

Gràcies per endavant!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada